Veelgestelde vragen

Hoe moet ik reserveren?
Een reservering is alleen geldig via de site
heerlijk.nl/huk. Voer jouw unieke code in waarmee je toegang krijgt tot het restaurant aanbod. Selecteer vervolgens een restaurant naar keuze, kies de gewenste datum, tijd en aantal personen en rond de reservering af volgens de gevraagde stappen.  


Ik heb geen bevestiging gehad, klopt dit?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spamfilter is blijven hangen. Het is handig om daar eerst te kijken. Is de bevestiging daar niet, dan kun je contact opnemen met HEERLIJK.nl via info@heerlijk.nl of 010 – 211 00 90 (van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur).


Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/of annuleren?

Je kunt de reservering alleen wijzigen of annuleren door de huidige reservering te annuleren via de annulerings-link in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Afhankelijk van de geldigheidsperiode van jouw HEERLIJK Uiteten Kaart kun je op een later moment een nieuwe reservering maken. 

Let op: Annuleren kan kosteloos tot 24 uur van te voren, daarna kan het restaurant kosten in rekening brengen.
Telefonisch annuleren bij het restaurant zelf is niet mogelijk.


Kan ik meerdere kaarten tegelijk verzilveren?

Nee, dit is niet nodig. Voor het maken van een reservering heb je één HEERLIJK Uiteten Kaart nodig. De korting geldt namelijk voor de hele tafel.


Hoe vaak kan ik uit eten met mijn HEERLIJK Uiteten Kaart?

Dit is afhankelijk van de soort code en de geldigheid van jouw code. Je kunt de status controleren door jouw code in te voeren via www.heerlijk.nl/huk. Binnen de geldigheidsperiode kun je onbeperkt gebruikmaken van het restaurant aanbod. 

Hoe vind ik restaurants in mijn regio?
Ga naar
heerlijk.nl/huk. Via de zoekbalk kun je zoeken op postcode, stad of provincie. Nadat je dit hebt ingevuld verschijnen de betreffende restaurants uit de regio. Via de zoekbalk kun je ook het aantal kilometers invullen. Mocht je geen zoekresultaten krijgen, vergroot dan deze afstand.


Ik zie de gewenste dag, tijd of aantal personen niet tussen de mogelijkheden staan

Reserveren gaat o.b.v. de opgegeven beschikbaarheid van het restaurant. Het kan zijn dat de door jou gekozen variabelen volgeboekt zijn of niet zijn vrijgegeven door het restaurant.


Staat jouw vraag hier niet tussen? Wij helpen je graag! Neem contact op met ons via info@heerlijk.nl of via 010-2110090 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00).

 

Klik hieronder om terug te keren naar de deelnemende restaurants:

Bekijk deelnemende restaurants