Veelgestelde vragen

Hoe moet ik reserveren?
Een reservering is alleen geldig via de site heerlijk.nl/restaurantkaart. Selecteer een restaurant naar keuze, kies de gewenste datum, tijd en aantal personen, wissel de vouchers in en rond de reservering af.


Ik heb geen bevestiging gehad, klopt dit?
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spamfilter is blijven hangen. Het is handig om daar eerst te kijken. Is de bevestiging daar niet, dan kun je contact opnemen met HEERLIJK.nl via info@heerlijk.nl of 010 – 211 00 90 (van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur).


Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
Als je een account bij ons hebt kun je de reservering wijzigen via het linkje in de bevestigingsmail, of via het jouw profiel op HEERLIJK.nl door te klikken op ‘Mijn reserveringen’. Het systeem geeft automatisch aan wat mogelijk is voor jouw reservering.

Als je nog geen account bij ons hebt dien je eerst de huidige reservering te annuleren. Vervolgens kun je met jouw code een nieuwe reservering maken.


Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Je kunt de reservering annuleren via de annulerings-link in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. De verzilverde code wordt dan weer geldig voor het maken van een nieuwe reservering. De code wordt voor het gemak meegestuurd in de bevestigingsmail van de annulering.

Let op:

  • Annuleren kan kosteloos tot 24 uur van te voren, daarna kan het restaurant kosten in rekening brengen.
  • Telefonisch annuleren bij het restaurant zelf is niet mogelijk.


Krijg geld terug nadat ik een reservering annuleer?
Nee, restitutie is niet mogelijk. De verzilverde code kun je na een annulering opnieuw verzilveren binnen de geldigheidsperiode.


Kan ik meerdere codes tegelijk verzilveren?
Per reservering kun je één Nederlandse Restaurantkaart code verzilveren. De code van € 20,- tegoed wordt van de totaalrekening afgehaald.


Hoe vaak kan ik uit eten met mijn Nederlandse Restaurantkaart?
Je kunt jouw code eenmalig gebruiken als de datum van de reservering verstreken is. In het geval van annuleren kun je de code wel weer gebruiken om een nieuwe reservering te maken.


Hoe vind ik restaurants in mijn regio?
Ga naar heerlijk.nl/restaurantkaart. Via de zoekbalk kun je zoeken op postcode, stad of provincie. Nadat je dit hebt ingevuld verschijnen de betreffende restaurants uit de regio. Via de zoekbalk kun je ook het aantal kilometers invullen. Mocht je geen zoekresultaten krijgen, vergroot dan deze afstand.


Ik zie de gewenste dag, tijd of aantal personen niet tussen de mogelijkheden staan
Reserveren gaat o.b.v. de opgegeven beschikbaarheid van het restaurant. Het kan zijn dat de door jou gekozen variabelen volgeboekt zijn of niet zijn vrijgegeven door het restaurant.


Wat is de geldigheid van mijn Nederlandse Restaurantkaart?
De geldigheid van jouw Nederlandse Restaurantkaart code vind je terug op de bevestiging vanuit de verstrekker. Dit kan in de vorm van een digitale e-ticket zijn of bijvoorbeeld een kassabon.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Wij helpen je graag! Neem contact op met ons via info@heerlijk.nl of via 010-2110090 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00).


Klik hier om het aanbod van restaurants te bekijken!

Bekijk deelnemende restaurants