Review

Over restaurant The Oyster Club Rotterdam in Rotterdam

  • The Oyster Club Rotterdam
    5

    Rotterdam

    Bij ontvangst werd er geen aandacht aan mij besteed. Het duurde wel even voordat iemand me opmerkte en ik geplaceerd werd. Eerste serveerder gaf me de kaart, dus had ik al in de gaten dat hij niet had gekeken of ik via heerlijk.nl had gereserveerd. Ik geef dit netjes aan. Vervolgens komt hij terug en zegt hij dat ik en mijn vriend een 3 gangen krijgen en dat we tegen 7,50 meer een 4e gang kunnen krijgen. Duidelijk staat er op de website dat het sowieso om een 4 gangendiner gaat. Ook dit geef ik netjes aan. Serveerder zegt dat geen probleem is en serveert gewoon de beloofde 4 gangen. Het begon vrij oké. Hollandse garnalen cocktail met avocado en cocktailsaus. Wachten op de eerste gang vond ik alleen ietwat te lang voor wat we uitgeserveerd kregen. Tweede gang waren ze denk ik ons vergeten, want ik hoorde hun collega’s onderling praten. Na 30 min krijgen we eindelijk, wat ik vermoed, een kreeftensoep. Helaas werd er deze keer namelijk niet uitgelegd wat er neer werd gelegd. Beetje jammer, gezien het segment waarin het restaurant opereert. Service moet toch enigszins in orde zijn. Na de tweede gang bedacht ik me om een sushirol te bestellen. Tiger roll (zeebaars, tempura ebi en zalm) duurde ook erg lang, misschien te weinig koks.. maar er waren ook niet erg veel gasten binnen. Moesten er zelfs naar vragen waar het was, omdat we inmiddels onze derde gang hadden (wat overigens ook niet meer toegelicht werd). Er werd wat gemopperd tegen de meneer die die bestelling had opgenomen en kort daarna kregen we onze sushi. Erg teleurstellend. Tempura was veel te hard gebakken, dat mijn gehemelte na de eerste hap pijn deed. Veel te veel saus. De smaak van de vis proefde je niet meer. Ik snap überhaupt niet waarom niet Aziatische restaurants sushi serveren. Alleen omdat het nu een hype is? Gewoon doen waar je goed in bent. Anders stel je je gasten teleur. Iemand anders van de bediening die kwam zijn excuses aanbieden voor het lang wachten op de sushi en bood ons drinken aan. Maar ik was al zo erg geïrriteerd met alles dat ik het niet hoefde. Dessert was oké. Niet mijn smaak, maar dat ligt aan mij. Na afloop gelijk rekening gevraagd en vroeg een vrouwelijke medewerker of alles naar wens was. Ik heb kort uitgelegd waar ik niet tevreden mee was. Ze toonde veel begrip voor de klacht. Maar er was al vrij weinig iets aan te doen. Wat overigens niet erg was, want ik hoefde geen compensatie o.i.d. Hopelijk doen ze wel iets aan de service. Presentatie van het eten: 7/10. Vrouwelijke medewerker is wel netjes met ons meegelopen naar de deur. Kortom, persoonlijk vond ik het een erg karig menu en service gezien de reputatie die the Oyster Club wilt neerzetten.
    4
    Eten
    4
    Service
    8
    Sfeer
    4
    Gastvrijheid
    10
    1
    Beoordeling door via HEERLIJK Aanbieding
    13 december 2018
  • Meer reviews van restaurant The Oyster Club Rotterdam

HEERLIJK Aanbiedingen