Bij Sib Bites & Grill

Fantastisch 5-gangendiner met bruisend aperitief

Bekijk hier de rest van ons aanbod
€ 29.95 € 43.50Te reserveren t/m 28 april 2019
Originele prijs € 43.50
Korting 31%
Je voordeel € 13.55

Fantastisch 5-gangendiner met bruisend aperitief voor maar € 29,95 per persoon


Bij Sib Bites & Grill is gevestigd in Emmen, de stad waar natuur en avontuur samen gaan. Het restaurant is gelegen in een karakteristieke boerderij in het centrum van de Drentse stad. De inrichting is heel sfeervol, waarbij elementen van de boerderij goed te zien zijn. 


Sibrand Ottema, de chef-kok en eigenaar, heeft een grote passie voor gastronomie. Sinds juni 2017 is zijn grote droom in vervulling gegaan door een eigen restaurant te openen. Voor een perfect gebakken steak of een gegrild visje ben je bij Bij Sib Bites & Grill aan het goede adres. Gasten worden verwend met smaakvolle gerechten, die ook nog eens een lust voor het oog zijn! De kwalitatieve gerechten, de sfeer en de attente bediening zijn de perfecte ingrediënten voor een heerlijke avond!


Laat je culinair verrassen in deze bijzondere omgeving! Reserveer jouw 5-gangendiner met bruisend aperitief voor maar € 29,95 per persoon! 



  • Te reserveren t/m 28 april 2019

  • Te gebruiken op woensdag t/m zondag

  • De HEERLIJK Aanbiedingsprijs geldt per persoon

  • Niet i.c.m. andere acties

  • LET OP: Deze aanbieding is alleen geldig na reservering via HEERLIJK.nl

Reserveer nu

AANTAL PERSONEN

Reservering geslaagd!

Gegevens reservering:
Datum:
Tijd:
Personen:
Mijn gegevens:
Naam:
Email:
Telefoon:


Weerdingerstraat 253a
7811CM Emmen
nederland
10 1 Voldoende
7
Eten
7
Service
6
Sfeer
7
Gastvrijheid
  • 4.5

    Arjen Boelens

    Ontvangst: Er was alleen een lijst met tijdstip en aantal personen, de naam van degene die geboekt had was niet voorhanden. Zéér klunnelig, er werd tevens gevraagd of we misschien bij het restaurant naast SIB hadden gereserveerd. We hadden één van de slechtste tafeltjes gekregen, dicht bij de fel verlichte keuken, waarbij de vettige kooklucht in onze kleren was blijven zitten en deze thuisgekomen gelijk in de was zijn gegaan. De bediening liep vele malen tegen onze stoelen aan bijzonder irritant! We hadden een vijf gangen verrassingsdiner geboekt voor twee personen. Er is vooraf niet gevraagd of we misschien ergens niet van houden of misschien ergens allergisch voor zijn. De amuse van het het huis van pompendoep was veel te koud waardoor de smaak onvoldoende naar voren kwam, het voorgerecht, de pastrani was lekker echter met veel te veel vet. Het hoofdgerecht Bavette met stoofvlees: Er is ons niet gevraagd hoe we het vlees (Bavette) geserveerd wilden hebben, uiteindelijk was het te veel doorbakken voor ons. Onze opmerking hierover is afgedaan dat de kok aangenomen had hoe deze het beste is. Dat smaken verschillen wordt klaarblijkelijk geen rekening mee gehouden. Het stoofvlees was melig en aan de droge kant. Een combinatie van twee totaal verschillende klaargemaakte vleessoorten vinden we wel een leuk idee. De bijgerechten bij het hoofdgerecht waren, patat, salade, gebakken aardappeltjes en mayonaise. De patat was niet gaar, deze is teruggegaan, de salade was met véél te veel azijn klaargemaakt, veel gebakken aardappeltjes waren zwart geblakert, kankerverwekkend en dit hebben we ook medegedeeld en tevens aangegeven dat we dit ook nog wel aan de kok wilde toelichten (deze durfde de confrontatie mogelijkerwijs niet aan). Eén gang is men vergeten te serveren, dat moet toch opgevallen zijn daar het tafeltje naast ons hetzelde hadden geboekt en vlak na ons binnenkwamen! Een soort spoon van rood fruit was gewoon lekker! Het nagerecht ijs met cake was smakelijk. De wijn was goed op temperatuur en de uitleg van de wijn kwam tijdens het serveren, dat wordt normaal gesproken bij de keuze van de wijn gedaan. Uiteindelijk waren we niet tevreden en dat is tijdens het afrekenen nogmaals toegelicht waarna de serveerster de enige juiste oplossing aanbood en dat was het aanpassen van de rekening. Wij hopen dat de klachten serieus worden genomen én worden opgelost. Tevens hopen we dat de “kok” een slechte dag had, anders zou een vervanging wel op zijn plaats zijn. Komen wij nog eens terug, krijgt SIB de mogelijkheid om te laten zien dat het véél beter kan? Met een tafeltje in het voorste gedeelte van het restaurant willen we het later dit jaar nog wel een keer proberen. Indien het restaurant n.a.v. onze beoordeling nog eens contact met ons willen opnemen is dat mogelijk. Een klacht is een uitnodiging om het de volgende keer beter te doen.
    5
    Eten
    4
    Service
    4
    Sfeer
    5
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    17 februari 2019
  • 9

    Henk Fictorie

    Het was een verrassende ontdekiing. Heerlijk gegeten. Goed op elkaar afgestemde gangen. Kortom het was fantastisch heerlijk!
    9
    Eten
    10
    Service
    8
    Sfeer
    9
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    11 februari 2019
Om de website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid en accepteer onze HEERLIJKe cookies. Accepteer