De ontvangst was erg vriendelijk, maar eenmaal aan tafel werd de sfeer erg zakelijk en onpersoonlijk. Het eten was heerlijk en ook de bijpassende wijnen waren lekker, het ontbijt de volgende ochtend was een proeverij van diverse streekgerechten. Dat was een aangename verrassing.
Op de factuur stonden een paar vreemde posten, stadsbelasting en service-charge, hier werd geen verklaring voor gegeven. De belasting had ik van te voren al betaald naar aanleiding van een mail die ik rechtstreeks van Kaatje kreeg. Ook daar werd een hoger bedrag berekend dan in de bevestiging van Heerlijk werd aangegeven. Een erg kinderachtige manier om wat geld van de korting via Heerlijk terug te krijgen.
De kamer was ruim, maar door de vele verlichting aan de voorzijde van het hotel was de kamer niet volledig te verduisteren. een van de spiegeldeuren van de kledingkast was gebarsten en de voordruk op de douche was zo laag dat je onder de regendouche nauwelijks nat werd.
Het bedrag wat ik hieronder noem zijn de extra kosten die we in het restaurant betaald hebben, boven op de prijs van het arrangement
10
Eten
8
Service
8
Sfeer
8
Gastvrijheid
10
1
Beoordeling door
Peter den Hertog via HEERLIJK Aanbieding
11 november 2018