HEERLIJK FAQ

Hoe kan ik inloggen op HEERLIJK.NL? 

Rechtsboven op de site kan je inloggen, onder het kopje 'consument login'. Dit kan met het e-mailadres en het wachtwoord dat bij je bekend is.


Voor de restaurants is dit op links, linksboven 'restaurant login'.

Hoe maak ik een account aan op HEERLIJK.NL?

Dit kan via het kopje 'registreren' rechtsboven in op de website. 

 

Wat kan ik met een account?

Met een account kun je:
- eigen gegevens beheren en wijzigen
- gemaakte reserveringen bekijken en wijzigen
- (open) reviews schrijven
- suggesties schrijven

 

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Als je rechtsboven op 'consument login' klikt, zie je daar de optie ‘wachtwoord vergeten’. Als je hierop klikt wordt een nieuw wachtwoord verstuurd naar het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent. Je kunt vervolgens met het e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen.


Voor de restaurants is dit op links, linksboven 'restaurant login'.

 

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Als je bent ingelogd kun je rechtsboven via ‘mijn heerlijk’ klikken op ‘profiel’. Hier kan je het wachtwoord wijzigen.

Voor restaurants is dit het inloggen onder het kopje 'Restaurant', staat 'profiel'.

 

Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt, wat nu?

Je gebruikersnaam is het e-mailadres waar je eerder mee hebt gereserveerd.

Als je contact opneemt met HEERLIJK via telefoon: 010-2110090 of per e-mail: info@heerlijk.nl, kunnen wij kijken met welke naam je bij ons bekend bent om vervolgens je gebruikersnaam te achterhalen. 

 

E-mailadres wijzigen?

Wil je je e-mailadres wijzigen? Dit kan alleen wanneer je een profiel hebt bij ons. Wanneer je bent ingelogd kun je bij het kopje 'mijn profiel' het e-mailadres aanpassen.

Heb je geen profiel? Dan doen wij het voor je! Stuur een e-mail naar info@heerlijk.nl met het oude en nieuwe e-mailadres en wij passen het voor je aan.

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Op de homepage van HEERLIJK.NL kan je onderaan de pagina je e-mailadres achterlaten.

 

Hoe kan ik reserveren via HEERLIJK.NL?

Via de zoekmachine kun je aangeven in welke stad of postcode je een restaurant wil zoeken. Daarbij kan je ook nog andere parameters invullen als afstand, datum, aantal personen en of je op zoek bent naar een lunch en/of diner.

 

Krijg ik direct een bevestiging van mijn reservering(en)?

Ja, zodra je gereserveerd hebt ontvang je meteen een bevestiging op het e-mailadres waar de reservering mee is gemaakt. Soms kan het zijn dat de bevestiging in je spambox of ongewenste berichten terecht is gekomen. Dit heeft vaak te maken met strenge instellingen van de mail-server waar je gebruik van maakt. Wanneer je een account hebt, kan je alle reserveringen terugvinden in je profiel bij de optie ‘reserveringen’.

 

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

In de e-mailbevestiging zit een linkje 'wijzigen', als je daarop klikt kom je op een pagina terecht waar je jouw reservering kan wijzigen. Het systeem geeft direct aan wat mogelijk is qua dagen en het aantal personen.

Als je een profiel hebt kan je inloggen en gaan naar 'mijn heerlijk' en dan 'mijn reserveringen'. Via het potlood icoontje kun je de reservering wijzigen.

 

Waar betaal ik?

In het restaurant wordt de gehele rekening voldaan, tijdens het maken van de reservering betaal je niks.

Sommige restaurants vragen om een aanbetaling, dit staat dan in de e-mailbevestiging van de reservering. Dan vindt de betaling plaats tussen jou en het restaurant. 

Via/aan HEERLIJK.NL betaal je niks.

 

Welke prijscategorieën zijn er?

We hanteren 5 verschillende prijscategorieën bij restaurants.

Let op dit zijn gemiddelde prijzen voor een 3-gangenmenu, deze kunnen afwijken.

€          --> € 35, -      

€€        --> € 50, -   

€€€       --> € 65.,-  

€€€€     --> € 85,-     

€€€€€   --> € 155,-   

 

Wie schrijven reviews op HEERLIJK.NL?

De reviews worden geschreven door mensen die uit eten zijn geweest via HEERLIJK.NL. 

 

Wanneer kan ik een review schrijven?

Je kan een review schrijven als je uit eten bent geweest via HEERLIJK.NL, je ontvangt dan een review-mail. 

 

Kan ik mijn review aanpassen?

Ja, dat is mogelijk. Bij ‘mijn reviews’ is er de mogelijkheid om je review naar wens aan te passen.

 

Hoe wordt het review cijfer berekend?

Gasten die een restaurant bezocht hebben geven een cijfer (1-10) voor: het eten, de service, de sfeer en de gastvrijheid. Van deze vier cijfers wordt een gemiddelde genomen. Bij het geven van de cijfers wordt ook gevraagd om deze toe te lichten.

 

Wie kan mijn review(s) lezen?

De reviews zijn voor iedereen zichtbaar op HEERLIJK.NL. Ook hebben de restaurateurs de mogelijkheid om te reageren op de reviews.

 

Kan ik anoniem een review schrijven?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je een review plaatst, kan je zelf aangeven welke naam je invoert. Dit kan je eigen naam zijn of bijvoorbeeld ‘anoniem’.

 

Wat doet HEERLIJK met mijn reserveringsgegevens?

De reserveringsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de uitvoering van de diensten van HEERLIJK.NL. De persoonsgegevens worden alleen doorgegeven aan het restaurant waar gereserveerd is. Verder (als je dit aangeeft) houden we je op de hoogte van het laatste nieuws van HEERLIJK.NL via de mail. Lees voor meer informatie ook het privacy statement.

 

Hoe verwijder ik mijn profiel?

Als je contact opneemt met HEERLIJK.NL via 010-2110090 of per e-mail: info@heerlijk.nl, kunnen wij je profiel verwijderen.

 

Vragen over HEERLIJK voucher

Kijk hier voor de actievoorwaarden.

 

Kan ik HEERLIJK.NL volgen op social media?

Ja, dat kan zeker! Wij zijn actief op:

Facebook: https://www.facebook.com/heerlijk.nl

Instagram: https://www.instagram.com/heerlijk.nl

Twitter: https://www.twitter.com/Heerlijk

Pinterest: http://www.pinterest.com/heerlijknl/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/heerlijk-holding

 

Vimeo: http://www.vimeo.com/user14041769

 

Ik zou graag een mogelijke samenwerking bespreken

Super leuk! We kijken graag met je naar de mogelijkheden, neem contact met ons op via 010-2110090 of stuur een mailtje naar info@heerlijk.nl.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Voor andere vragen kan je contact opnemen met ons via:

Telefoon: 010-2110090

E-mail: info@heerlijk.nl.

Contactformulier: klik hier voor het contactformulier