HEERLIJK FAQ

Hoe kan ik inloggen op HEERLIJK.nl? 
Rechtsboven op de site kan je inloggen. Dit kan met het e-mailadres en het wachtwoord dat bij je bekend is. Je kunt er ook voor kiezen om in te loggen met je Facebook-account. Dit moedigen wij zelfs aan, omdat we dan zeker weten dat het om een geverifieerd account gaat.

Hoe maak ik een account aan op HEERLIJK.nl?
Rechtsboven op de site kan je je aanmelden. Ook kan je je aanmelden door te registreren met je Facebook-account. Dit moedigen wij zelfs aan, omdat we dan zeker weten dat het om een geverifieerd account gaat.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt
Als je rechtsboven op inloggen klikt, zie je daar de optie ‘wachtwoord vergeten’. Als je hierop klikt wordt er een nieuw wachtwoord verstuurd naar het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent. Je kunt vervolgens met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Als je bent ingelogd kun je rechtsboven via ‘mijn heerlijk’ klikken op ‘profiel’. Hier kan je wachtwoord gewijzigd worden.

Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt, wat nu?
Als je contact opneemt met HEERLIJK via telefoon: 010-2110090 of per e-mail: info@heerlijk.nl, kunnen wij kijken met welke naam je bij ons bekend bent om vervolgens je gebruikersnaam te achterhalen.

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Wanneer je inlogt en via ‘mijn heerlijk’ naar je profiel gaat, kan je hier je e-mailadres wijzigen. Je e-mailadres is tevens je gebruikersnaam.

Wat kan ik met een profiel?
Met een profiel kun je reserveren bij de HEERLIJK10Daagse en HEERLIJK Aanbieding. 

Daarnaast kan je met een profiel:
- eigen gegevens beheren en wijzigen
- gemaakte reserveringen bekijken en wijzigen
- reviews schrijven
- suggesties schrijven
- op de hoogte blijven van nieuws van je favoriete restaurants

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Op de homepage van HEERLIJK.nl kan je onderaan de pagina je e-mailadres achterlaten.

Hoe kan ik reserveren via HEERLIJK.nl?
Op de homepage zoek je eerst naar restaurants. Dit kan je onder andere doen door te zoeken op restaurant, postcode of plaats i.c.m. afstand. Als je in de zoekresultaten klikt op het gewenste restaurant, kan je rechts in de kalender een reservering maken.

Krijg ik direct een bevestiging van mijn reservering(en)?
Ja, zodra je gereserveerd hebt ontvang je meteen een bevestiging op het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent. Soms kan het zijn dat de bevestiging in je spambox of ongewenste berichten terecht is gekomen. Dit heeft vaak te maken met strenge instellingen van de mail-server waar je gebruik van maakt. Je kan daarnaast al je reserveringen terugvinden in je profiel bij de optie ‘reserveringen’.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
Als je inlogt kan je rechtsboven via ‘mijn heerlijk’ klikken op ‘mijn reserveringen’ hier heb je de mogelijkheid om je reserveringen te wijzigen.

Wat doet HEERLIJK met mijn reserveringsgegevens?
De reserveringsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de uitvoering van de diensten van HEERLIJK. De persoonsgegevens worden alleen doorgegeven aan het restaurant waar gereserveerd is. Verder (als je dit aangeeft) houden we je op de hoogte van het laatste nieuws van HEERLIJK via de mail. Lees voor meer informatie ook het privacy statement.

Hoe betaal ik?
In het restaurant wordt de gehele rekening voldaan. Vooraf hoef je niets te betalen.

Wie schrijven er reviews op HEERLIJK.nl?
De reviews worden geschreven door mensen die uit eten zijn geweest, bijvoorbeeld via de HEERLIJK10Daagse of HEERLIJK Aanbieding en graag hun ervaring willen delen.

Wanneer kan ik een review schrijven?
Je kan op twee manieren een review schrijven. Enerzijds als je uit eten bent geweest via HEERLIJK10Daagse of HEERLIJK Aanbieding. Je ontvangt dan een review-mail. Anderzijds kun je ook een open-review schrijven. Dit kan via HEERLIJK.nl als je klikt op ‘reviews’.

Kan ik mijn review aanpassen?
Ja, dat is mogelijk. Bij ‘mijn reviews’ is er de mogelijkheid om je review naar wens aan te passen.

Hoe wordt het review cijfer berekend?
Gasten die een restaurant bezocht hebben geven een cijfer (1-10) voor: het eten, de service, de sfeer en de gastvrijheid. Van deze vier cijfers wordt een gemiddelde genomen. Bij het geven van de cijfers word je ook in de gelegenheid gesteld om deze toe te lichten.

Wie kan mijn review(s) lezen?
De reviews zijn voor iedereen zichtbaar op HEERLIJK.nl. Ook hebben de restaurateurs de mogelijkheid om te reageren op de reviews.

Kan ik anoniem een review schrijven?
Ja, dat is mogelijk. Wanneer je een review plaatst, kan je zelf aangeven welke naam je invoert. Dit kan je eigen naam zijn of bijvoorbeeld ‘anoniem’.

Hoe verwijder ik mijn profiel?
Als je contact opneemt met HEERLIJK via 010-2110090 of per e-mail: info@heerlijk.nl, kunnen wij je profiel verwijderen.

Vragen over HEERLIJK10Daagse
Lees hier de meestgestelde vragen
 
Vragen over HEERLIJK voucher
Lees hier de meestgestelde vragen en de actievoorwaarden.

Kan ik HEERLIJK.nl volgen op social media?
Ja, dat kan zeker! Wij zijn actief op:
Facebook: https://www.facebook.com/heerlijk.nl

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Voor andere vragen kan je contact opnemen met HEERLIJK via:
Telefoon: 010-2110090
E-mail: info@heerlijk.nl.
Vragen met betrekking tot de HEERLIJK10Daagse kunnen ook gesteld worden via info@heerlijk.nl.
Suggestie-formulier: Als je bent ingelogd kan je via ‘mijn heerlijk’ klikken op ‘suggestie’ en hier je vraag of opmerking plaatsen.
Contactformulier: Linksonder op de site vind je de optie ‘contact’. Hier vind je het contactformulier.
Om de website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid en accepteer onze HEERLIJKe cookies. Accepteer