Veelgestelde vragen

Hoe moet ik reserveren?
Een reservering is alleen geldig via de site
heerlijk.nl/uiteten. Selecteer een restaurant naar keuze, kies de gewenste datum, tijd en aantal personen, wissel de vouchers in en rond de reservering af.


Ik heb geen bevestiging gehad, klopt dit?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spamfilter is blijven hangen. Het is handig om daar eerst te kijken. Is de bevestiging daar niet, dan kun je contact opnemen met HEERLIJK.nl via info@heerlijk.nl of 010 – 211 00 90 (van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur).


Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/of annuleren?

Je kunt de reservering alleen wijzigen of annuleren door de huidige reservering te annuleren via de annulerings-link in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. De verzilverde code(s) worden dan weer geldig voor het maken van een nieuwe reservering. De verzilverde code(s) worden voor het gemak meegestuurd in de bevestigingsmail van de annulering.

Let op: Annuleren kan kosteloos tot 24 uur van te voren, daarna kan het restaurant kosten in rekening brengen.
Telefonisch annuleren bij het restaurant zelf is niet mogelijk.


Krijg ik mijn geld terug nadat ik een reservering annuleer?

Nee, restitutie is niet mogelijk. De verzilverde code(s) kun je na een annulering opnieuw verzilveren binnen de geldigheidsperiode.


Kan ik meerdere tickets tegelijk verzilveren?

Ja, het aantal tickets moet namelijk gelijk zijn aan het aantal personen waarvoor je reserveert. Stel: je reserveert voor 3 personen, dan dien je ook 3 codes te verzilveren tijdens het online reserveren.


Hoe vaak kan ik uit eten met mijn ticket?

Je kunt jouw code(s) eenmalig gebruiken als de datum van de reservering verstreken is. In het geval van annuleren kun je de code(s) wel weer gebruiken om een nieuwe reservering te maken.


Wat omvat het 3-gangenmenu á € 28,50?

Het menu betreft een 3-gangenmenu. De drankjes en mogelijke Michelinster-toeslagen zitten hier niet bij inbegrepen. Deze kosten betaal je achteraf in het restaurant.


Hoe vind ik restaurants in mijn regio?

Ga naar
heerlijk.nl/uiteten. Via de zoekbalk kun je zoeken op postcode, stad of provincie. Nadat je dit hebt ingevuld verschijnen de betreffende restaurants uit de regio. Via de zoekbalk kun je ook het aantal kilometers invullen. Mocht je geen zoekresultaten krijgen, vergroot dan deze afstand.


Ik zie de gewenste dag, tijd of aantal personen niet tussen de mogelijkheden staan

Reserveren gaat o.b.v. de opgegeven beschikbaarheid van het restaurant. Het kan zijn dat de door jou gekozen variabelen volgeboekt zijn of niet zijn vrijgegeven door het restaurant.


Staat jouw vraag hier niet tussen? Wij helpen je graag! Neem contact op met ons via info@heerlijk.nl of via 010-2110090 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00).

 

Klik hieronder om terug te keren naar de deelnemende restaurants:

Bekijk deelnemende restaurants