HEERLIJK voucher FAQ

Wat is de geldigheid van mijn voucher?
De voucher is in te wisselen in de periode van 28-10-2017 t/m 27-4-2018 voor een HEERLIJK Aanbieding, te reserveren via HEERLIJK.nl. Alleen aan het inwisselen van de voucher hangt dus een geldigheidsdatum, de datum waarop de reservering plaatsvindt kan ook na 27-4-2018 zijn.


Hoe kan ik mijn voucher inwisselen?
De voucher kan tijdens het online reserveren voor een HEERLIJK Aanbieding worden verzilverd. Bij stap 3 in het reserveringsproces zie je een veld waar je de unieke code kunt invoeren. Deze unieke code vind je terug in de e-mail die wij één dag na jouw HEERLIJK10Daagse etentje hebben verzonden. Als de site jouw code heeft geaccepteerd tijdens het reserveren, wordt de € 10,- extra korting verrekend in het restaurant op de totaalrekening.


Als ik mijn voucher inwissel, krijgen mijn tafelgenoten dan ook € 10,- extra korting?
Nee, er is slechts één voucher per reservering mogelijk. Als je de voucher hebt ingewisseld tijdens het online reserveren voor een HEERLIJK Aanbieding ontvang je in het restaurant op de totaalrekening € 10,- extra korting.


Ik ben mijn vouchercode kwijt, wat nu?
De voucher is verzonden naar het mailadres waarmee je op HEERLIJK.nl geregistreerd staat. Check goed je mailbox om zo het mailtje terug te vinden. Soms kan het zijn dat de mail in je spambox of ongewenste berichten terecht is gekomen. Dit heeft vaak te maken met strenge instellingen van de mail-server waar je gebruik van maakt.


Hoe weet ik of het inwisselen van mijn voucher gelukt is?
Bij stap 3 in het reserveringsproces van een HEERLIJK Aanbieding zie je een veld waar je de code kunt invoeren. Zodra deze is ingevoerd geef de site een melding dat het gelukt is middels een melding met groen vinkje. Zodra de reservering gemaakt is, ontvang je van ons een digitale bevestiging waarin wij aangeven dat je de voucher hebt ingewisseld. Daarnaast kun je in jouw HEERLIJK-profiel bij ‘Mijn reserveringen’ de betreffende reservering bekijken. Hier zie je ook een melding dat de vouchercode is ingewisseld.


De website geeft een melding: ‘Vouchercode niet geldig’, wat nu?
Dit komt doordat de ingevoerde code niet juist is. Het invoerveld is hoofdlettergevoelig, zorg dus dat de code exact wordt overgenomen. Let hierbij goed of er geen spaties voor of achter de code zitten. Wij raden aan de code vanuit de mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld.


De website geeft een melding: ‘Vouchercode al gebruikt’, wat nu?
De vouchercode is een unieke code en slechts één keer geldig. Zodra deze al een keer is ingewisseld, kun je de code niet nog een keer gebruiken.


Wat gebeurt er met mijn vouchercode als ik de reservering annuleer?
Bij een annulering verliest de voucher zijn waarde en kun je deze niet nog een keer gebruiken.


Ik wil mijn voucher inwisselen, maar ben dit vergeten bij het reserveren, wat nu?
De korting kan niet achteraf worden verkregen. Omdat je de code nog niet hebt ingewisseld kun je deze nog gebruiken bij een eventuele volgende HEERLIJK Aanbieding reservering binnen de geldigheidsperiode. Je kunt ook de huidige reservering annuleren, en deze opnieuw maken waarbij je wel de code inwisselt.


Heb je algemene vragen m.b.t. je HEERLIJK-profiel of het reserveren?
klik dan hier
.


Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen via
info@heerlijk.nl of via 0102110090.

 

Om de website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid en accepteer onze HEERLIJKe cookies. Accepteer