Reactie door: Olympia Boskoop
Beste Hans Bruijne,
Super bedankt wat een geweldige beoordeling!
Ik ben erg blij dat u een review heeft geschreven over u bezoek, hiermee bevestigt u het incident en kunnen de rest van onze gasten lezen wat voor type gasten liever NIET welkom zijn in het restaurant.
Bij Olympia Boskoop streven we naar een uitstekende service en om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van een aangename ervaring is erg belangrijk voor ons. Dat is ook waarom ik ervoor heb gezorgd had dat onze foutje recht werd gezet door prioriteit te geven aan uw gerecht, ik stond persoonlijk bij het voorbereiden en zag de vleessoorten vers van de Grill op u bord met hun volle hitte geserveerd worden. ( het komt weleens voor dat mensen na het lang wachten op hun gerecht klagen over de temperatuur zo dat ze gratis iets van het huis krijgen of het gerecht of een drankje.) ik ging daar niet op in om dat ik 100% wist dat de temperatuur in orde is.
2. Onbeschoft gedrag word niet gewaardeerd in het restaurant. Wanneer iets niet volgens plan gaat staat onze team altijd open om onze gasten tegemoet te komen dat hoort bij onze service. Alleen het moet vanuit ons komen, de wijntjes waren niet van het huis omdat U het ging opeisen wat onbeschoft gedrag is.
Bij ons in het restaurant dineren wekelijks mensen met hoge classen normen en waarden. waar u helaas niet bij hoort, het werd ook bevestigd door de mensen in het restaurant dat u bekent bent in BOSKOOP voor uw onbeschofte gratis gedrag.
Helaas, Hans BRUIN
Paulos Dimitropoulos- General Manager