Review

Over restaurant Olympia Boskoop in Boskoop

  • Olympia Boskoop
    2.5

    Boskoop

    Schandalige behandeling door de bedrijfsleider. Nadat de resten van ons voorgerecht waren afgeruimd moesten wij ruim 45 minuten wachten aleer, bij navraag, ons werd verteld dat de keuken een foutje had gemaakt en ons waren vergeten! Het hoofdgerecht zou met prioriteit alsnog worden behandeld. Dat was te merken aan de koude gyros en de lauwe andere gerechten (Wij hadden gekozen voor een Griekse gemengde schotel) Toen de bedrijfsleider bij ons kwam informeren of alles naar wens was en wij opmerkten dat het eten niet warm was, meende hij dat moeten af te doen met de opmerking dat wij dan onze mond niet zouden branden. Niet erg grappig Paulos! Bij het afrekenen bij de bedrijfsleider vergat deze in eerste instantie de actiekorting van 50% toe te passen, maar op de herziene rekening stonden ook nog de twee glazen wijn vermeld, die wij als tegemoetkoming voor het lange wachten en het lauwe eten, van het huis dachten te hebben gekregen. Toen ik hem duidelijk maakte dat ik die niet ging betalen werd hij bijzonder onaangenaam en zei ons, onder het maken van beledigende Griekse wegwerpgebaren, dat hij ons niet nodig had als klant omdat zijn zaak toch altijd wel vol zat. (wat overigens meestal niet het geval is) Kortom, het fantasie- en smakeloze eten, de sfeerloze en rumoerige ambiance en de ronduit vijandige bejegening door de bedrijfsleider hebben ervoor gezorgd dat wij en met ons vele anderen nooit meer een stap zullen zetten in Grieks specialiteiten(?) restaurant Olympia in Boskoop. Sorry Paulos, maar op deze manier help je het restaurant om zeep.
    3
    Eten
    2
    Service
    4
    Sfeer
    1
    Gastvrijheid
    10
    1
    Beoordeling door via HEERLIJK Kortingsactie
    16 december 2018
    Reactie door: Olympia Boskoop
    Beste Hans Bruijne, Super bedankt wat een geweldige beoordeling! Ik ben erg blij dat u een review heeft geschreven over u bezoek, hiermee bevestigt u het incident en kunnen de rest van onze gasten lezen wat voor type gasten liever NIET welkom zijn in het restaurant. Bij Olympia Boskoop streven we naar een uitstekende service en om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van een aangename ervaring is erg belangrijk voor ons. Dat is ook waarom ik ervoor heb gezorgd had dat onze foutje recht werd gezet door prioriteit te geven aan uw gerecht, ik stond persoonlijk bij het voorbereiden en zag de vleessoorten vers van de Grill op u bord met hun volle hitte geserveerd worden. ( het komt weleens voor dat mensen na het lang wachten op hun gerecht klagen over de temperatuur zo dat ze gratis iets van het huis krijgen of het gerecht of een drankje.) ik ging daar niet op in om dat ik 100% wist dat de temperatuur in orde is. 2. Onbeschoft gedrag word niet gewaardeerd in het restaurant. Wanneer iets niet volgens plan gaat staat onze team altijd open om onze gasten tegemoet te komen dat hoort bij onze service. Alleen het moet vanuit ons komen, de wijntjes waren niet van het huis omdat U het ging opeisen wat onbeschoft gedrag is. Bij ons in het restaurant dineren wekelijks mensen met hoge classen normen en waarden. waar u helaas niet bij hoort, het werd ook bevestigd door de mensen in het restaurant dat u bekent bent in BOSKOOP voor uw onbeschofte gratis gedrag. Helaas, Hans BRUIN Paulos Dimitropoulos- General Manager
  • Meer reviews van restaurant Olympia Boskoop

HEERLIJK Aanbiedingen