Missoni maakt Sant Pellegrino fashionable

Nieuws overzicht > Missoni maakt Sant Pellegrino fashionable

Al eerder is het gesignaleerd, het Coco-Cola Light flesje werd aangekleed door Karl Lagerfeld. Hierna volgden de jaarlijkse special editions van watermerk Evian. S.Pellegrino, het Italiaanse watermerk is een samenwerking aangegaan met een modehuis  van eigen bodem, Missoni. De waterflessen van S.Pellegrino kregen een fashionable verantwoord ‘jasje’ aangemeten. Het eindresultaat was naar grote tevredenheid, zo maakte het modehuis vier varianten. Uiteraard verwerkt met de bekende Missoni zigzagmotieven.

San Pellegrino Cooking Cup
Beide bedrijven zijn dichter naar elkaar toegekomen door de jaarlijkse San Pellegrino Cooking Cup. Centraal staat de zeilwedstrijd maar wat zeker niet uit het oog verloren mag worden is de verbinding tussen zeilen en het koken van een top diner. Missoni reikte in 2008 de Missoni-troffee uit voor de bemaning van het zeilschip met de meest orginele outfit. Het jaar erop zat Missoni ook in de jury. Het blijft nog even spannend of het modebedrijf dit jaar op 26 juni jureert.

Beste restaurants ter wereld
De hippe waterfles van S. Pellegrino met Missoni jasje is te verkrijgen bij de beste restaurants ter wereld. Het watermerk heeft zijn naam verbonden aan de gezaghebbende lijst met ’s werelds ‘beste 50 restaurants’.  Dit jaar heeft het Deense Noma het wereldberoemde moleculaire restaurant El Bulli van de troon gestoten.

Maandag 28 juni 2010 - Bron: Zestz